“Şirketlerin AI Entegrasyonunu Öncelikli Olarak Değerlendirmesi Gerekiyor”

Yapay Zeka Yazılım Geliştirme Süreçlerinde Benimsenme Hızla Artıyor

Dünya genelinde yapay zekanın yazılım geliştirme süreçlerindeki benimsenme oranının hızla yükseldiğini söyleyen Umay Ajans Kurucusu Murat Tekmen, bu teknolojinin uygulama geliştirme süreçlerindeki kullanımının süreci hızlandırıp maliyetleri düşürdüğünü belirtti. Tekmen, yazılımcılar arasında yapay zeka tabanlı araçların tercihinin arttığını ve şirketlerin AI entegrasyonunu öncelikli olarak değerlendirmeleri gerektiğini vurguladı.

Tekmen, uygulama geliştiricilerin yapay zeka tabanlı araçları kullanma oranının artacağını öngörerek, “2025 yılında geliştiricilerin yüzde 60’ından fazlasının AI araçlarını kullanarak uygulama geliştirmeye yöneleceğine işaret eden verileri şimdiden görüyoruz. Yapay zeka tabanlı akıllı uygulamalar geliştirerek bu dönüşüme öncülük etmeyi amaçlıyoruz” şeklinde konuştu.

Tekmen yapay zekanın perakende, lojistik, finans ve üretim gibi dinamik alanlarda stok yönetimi, talep tahmini, risk analizi ve otomasyon gibi alanlarda performans artışlarına yol açtığını belirtti. Ayrıca, yapay zekanın geleneksel iş yapış biçimlerini değiştirerek teknolojiyi erken benimseyen firmalar ile dijital dönüşümü zorlanan kuruluşlar arasındaki farkı belirginleştirdiğini ifade etti.

‘Yapay Zeka Ürün Geliştirme Süreçlerini Hızlandırıyor’

Tekmen, yapay zekayı etkin şekilde kullanan işletmelerin maliyet avantajı elde etmenin yanı sıra, ürün geliştirme sürelerini kısaltarak pazara giriş hızını artırdığını ve müşteri deneyimini iyileştirdiğini belirtti. Yapay zeka entegrasyonunun rekabetin belirleyici unsurlarından biri haline geldiğini ifade eden Tekmen, ajanslarının yapay zekayı yazılım geliştirme süreçlerinin merkezine aldığını ve bu yöntemin projelerin sürelerini kısaltarak müşterilere inovasyon esaslı çözümler sunma kapasitesini artırdığını söyledi.

Tekmen, yapay zeka yazılım pazarındaki büyümenin büyük şirketlerin yanı sıra küçük ve orta ölçekli işletmeleri de kapsayacak şekilde genişlediğini belirtti. Küçük işletmelerin ve girişimcilerin artık AI tabanlı çözümleri iş süreçlerine entegre edebildiğini dile getiren Tekmen, yapay zekanın kullanımının müşteri hizmetleri, pazarlama otomasyonu ve veri analizi gibi alanlarda KOBİ’lere büyük avantajlar sağladığını söyledi.

‘Avrupa’dan Orta Doğu’ya Birçok Projeye İmza Attık’

Umay Ajans olarak markaların dijital dünyada varlığını güçlendiren yenilikçi bir role sahip olduklarını belirten Tekmen, Web tasarımı, yapay zeka araçları ve mobil uygulama geliştirme gibi alanlarda müşterilerine etkili çözümler sunduklarını ve Avrupa’dan Orta Doğu’ya kadar birçok uluslararası projeye imza attıklarını söyledi. Tekmen, teknoloji ve tasarımın buluştuğu noktada çalışmalarına devam edeceklerini ve yapay zeka tabanlı çözümleriyle müşterilerinin dijital geleceğini şekillendirmeye devam edeceklerini ifade etti.

Related Posts

Mersin’de sanayicilerin yarışı kızıştı

Mersin Sanayici ve İş İnsanları Derneği (MESİAD) seçimleri yaklaşırken, dernek içinde sular durulmuyor.

Tüketici güven endeksi ağustosta düştü

Enflasyon beklentilerinin yükseldiği ABD’de dört ay sonra ilk kez tüketici güven endeksi, Michigan Üniversitesi’nin yaptığı ölçümde 3,1 puan azalarak 58,6’ya indi. Tüketicilerin kısa vadeli enflasyon beklentisi ağustosta yüzde 4,5’den yüzde 4,9’a …

Spot piyasada elektrik fiyatları

Spot piyasada elektrik fiyatları

1 saatte tükenen SUV

Bir otomobil şirketinin başkanının, müşterilerini kendi modeli dışındaki modelleri değerlendirmeye teşvik etmesi tuhaf ve çelişkili gelebilir. Ancak Xiaomi’nin en yeni elektrikli SUV’si YU7’nin başarısı o kadar büyük ki, şirketin CEO’su Lei Jun …

2025 yılında en çok satılan araba markaları belli oldu

Renault Clio, yılın ilk 7 ayında en çok satılan otomobiller listesinde liderliğini sürdürürken, Togg T10X elektrikli segmentteki başarısının yanı sıra genel satışlarda da zirveye göz dikti. Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD …

İş adamları Erdoğan’ın kapısında: Kurtar bizi Reis – Kayıp 6,8 milyar dolar

Hazır giyim sektörü, son üç yılda 6,8 milyar dolarlık üretim kaybı yaşadı. 2022’de ihracat ve iç pazar büyüklüğü 30,8 milyar dolar olan sektörün, 2025 sonunda 24 milyar dolara gerilemesi bekleniyor.