Sağlık Bakanlığı, “Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan son 3 Türk vatandaşımız, ambulans uçak ile ülkemize getirilmiş olup, yakın takip ve izolasyon süreçleri başlamıştır. Daha önce ülkeye dönen 2 kişinin ardından, bu vatandaşlarımızdan da gerekli test numuneleri alınmış ve sonuçlarının negatif olduğu tespit edilmiştir. Belirtilen süre boyunca bu kişiler karantinada tutulacaktır. Yapılan sağlık izlemeleri sonucunda şu ana kadar 5 bireyde herhangi bir klinik belirti ya da semptoma rastlanmamıştır.” şeklinde bir açıklama yaptı. Ayrıntılarla ilgili gelişmeler takip edilecektir.
Related Posts
Sinan Akçıl’ın Yeni Marşı Beklentileri Karşılayamadı: Tarkan İsteği Gündemde
- Fatma Kurt
- 15 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Arhavi’de Maden ve HES Projelerine Karşı Güçlü Protesto
- Fatma Kurt
- 14 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0